Math of passion - uśmiechnięta matematyka dla zwykłych ludzi- K. Cywiński
Informacje:
Zasieg: 10116
Czas trwania: 47m 29s
Ocena: 54
- Wiedza bywa ciekawa, niżej więcej.
- Pan K Cywinski  "...zakochal sie w matematyce..." - ale jak mozna przypuszczac - bez wzajemnosci. To co tutaj prezentuje to brak elegancji: matematycznej, dydaktycznej, oratorskiej. 
- Sorki, ale wynik podany przez prowadzącego nie jest poprawny. Sprawdziłem obliczenia w e-math.pl i za każdym razem wychodzi 115, a nie 60 (jak podaje prowadzący). Tu link do obliczeń: http://www.e-math.pl/matma/inne/r1.jpg 
- Przydałoby się jeszcze, żeby "zwykli ludzie" tę matematykę potrafili zastosować - np. jak w European Study Groups with Industry, które polegają na wykorzystaniu wiedzy "książkowej" rozwiązania problemów przemysłowych i biznesowych. W Polsce to cały czas niestety kuleje, pewną próbą są Letnie Praktyki Badawcze dla studentów (http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/), ale to i tak mało:)
- Dawid Piegza
W serdecznym powitaniu pobrzmiewa pewien fałsz. Książki otrzymali za to, że zdobyli się na odwagę występu pod tablicą. Jutro ukaże się druga część filmu i będzie Pan mógł zrozumieć dlaczego 115 i 60. Odsyłam na stronę www.krzysztofcywinski.pl do zakładki Podstawowe Twierdzenie Matematyki.
- Witam serdecznie, jestem studentem, nigdy z matematyki nie byłem bardzo dobry, ale w wykładzie jest błąd: wynikiem napisanego na tablicy działania jest 115 NIE 60.. więc nie mam pojęcia na jakiej zasadzie tamci trzej "uczniowe" otrzymali egzemplarze książki od prowadzącego "wykład". Pomylić może się każdy, ale jeżeli ktoś uczy jako Pedagog matematyki dla opornych Tym bardziej powinien się pilnować i błędów nie popełniać... Dwa dziwnym jest umieszczanie nagrania którym się samego siebie ośmiesza i udowadnia niekompetencję. Wypadałoby chociaż w opisie nagrania przeprosić za zaistniały błąd i wyjaśnić w takim razie jak to policzyć, albo dlaczego doszło do takowej pomyłki. Pozdrawiam Dawid. PS: z dobroci serca dla ludzi zgłębiających matematyką - nie Wy popełniliście tym razem błąd. :)
- Tak powinno się uczyć matematyki …
- hmmm Pan profesor nie odkrył nic nowego, to co prezentuje jest to czynnościowe nauczanie matematyki kiedyś wykorzystywane w polskiej szkole. Zapewne łatwiej jest zrozumieć matematykę przy takich działaniach. Kiedyś było tak, że ludzie dojrzewając rozwijali swoje myślenie i w pewnym wieku umieli myśleć abstrakcyjnie. Matematyka nie jest trudna tylko ktoś nam to wmawia. A na studiach technicznych są zajęcia dokształcające z matematyki (uczą tam tego czego student nie nauczył się w szkole). Nie chciałbym spotkać się z inżynierem, który podstawy matematyki poznał dopiero na studiach.
- nie wierze.... na studiach uczą tego co było w 3 klasie podstawówki??????
- Math of passion - uśmiechnięta matematyka dla zwykłych ludzi- K. Cywiński
produkcja filmów reklamowych